To see us fade away

För typ en vecka sen så ringde Matilda från musikskolan för att vi skulle hitta en tid som jag kunde komma till henne och sjunga, men eftersom jag kommer till stan ganska sent så fick vi inte till det... Väldigt tråkigt tyckte jag!
Men några dagar senare så ringer det en annan lärare som hade bättre tider så att jag kunde ha henne istället. Hon var ny där sa hon, men jag kände igen namnet. Men hur mycket jag än tänkte så kom jag inte på varför! Men när vi träffades för min första lektion igår så förstod jag varför jag kände igen det; det var ju DramaCharlotte!! Har inte sett henne på jättelänge och vi har inte pratat sen Stålmormor. Så det var väldigt kul och jag tror att det kommer att funka bra!

Musikskolan har fått stå ut med mig i åtta år så nu får dom faktiskt klara tre år till! Så lätt kommer dom inte undan!!





Puss<3


Kommentarer
Postat av: Leia

Haft en bra dag? =)

2009-09-02 @ 16:20:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0