"Parlamentarism is da shit"

Jag har massa historia att göra så, ja, jag vet att jag inte borde sitta här just nu. Men det blir liksom så ändå... Varje gång jag ska göra läxor på datorn så hamnar jag på Facebook. Jag är med i gruppen I Was Doing Homework, But Ended Up On Facebook, men det borde finnas en grupp som heter I Had To Do Homework, But I Went Directly Into Facebook Insted And Then I Got IG On My Test The Following Day för den hade passat mig väldigt bra!

Nej, nu ska jag se till att försöka lära mig lite till innan Ugly Betty börjar. I tidningen stod det att det var säsongsstart och det var en bild på Betty där hon inte hade lugg. Kan hon ha tappat den nu när nästa säsong börjat? I wonder...


Är det bara jag eller blir hon bara mindre ful hela tiden??



Puss<3

Kommentarer
Postat av: Gittan

Jag har aldrig fattat vad parlamentarism betyder :P O ändå har frågan vart med på typ varena samhällsprov inkl. de jag hade på gymnasiet nu :P Jag är begåvad :D

2009-11-24 @ 21:24:54
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: f

*Melinda:* de e typ att regeringen måste ha stöd av riksdagen, annars måste dom avgå. och som sagt, it's da shit enligt min lärare;D

2009-11-25 @ 17:18:29
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0