rubrik

Har läxor och uppsatser så det räcker ett helt år till. Usch å fy å blää! Ska nog lyckas minska den högen idag. Lite i alla fall.

Teknik- Energiberäkning
Teknik- Frågor i boken
Teknik- Uppsats
NO- Miljöuppsats
Engelska- Uppsats om Central Park (om jag inte hinner ångra mig)


På +sidan idag- bowling med melina<3
                            - Gossip Girl<3

På -sidan idag (förutom ovanstående)- Har inte träffat Michelle på mer än en vecka:(
You know you love me
XOXO
Gossip Girl Felicia

Kommentarer
Postat av: Michelleeeee

Ska jag ocks göra miljöuppsatas???? :S om vad ska man skriva? vilka frågor, svara på min blogg:P

men duuuu;) haha, goes avslut däru;) mohahah <33333333

2009-05-03 @ 12:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0