Av jord skall du åter bli...

I morse vaknade jag av samma sak som jag skrev i ett inlägg låååångt tillbaka, nämligen av *Klick Klack*! Det var senast häromdagen som jag påminnde mamma om att hon inte skulle gå in med klackarna i huset eftersom det faktiskt finns folk som fortfarande är lediga och vill sova. Så där låg jag vaken klockan sju och kunde inte somna om... Satte på tv:n i hopp om att det var nåt bra, men eftersom jag inte är ett så stort fan av Jimmy Neutron så läste jag en stund istället (nej, jag orkade inte gå upp och byta kanal).
När klockan hade blivit åtta gick väckarklockan på mobilen igång och då var det bara att gå upp. Ronja kom och sen lånade vi Melina och hennes kompis från fritids en stund eftersom det skulle komma några och filma oss för att göra reklam för Sommarlovsentreprenörerna. Så vi fick springa runt och låtsas som att vi fortfarande höll på med barngrupperna. Lite jobbigt i värmen faktiskt, men det var kul!

Efter lunch  åkte vi upp till Lärcenter där vi skulle fixa en redovisning om vårt företag. Efter massa klippande, skrivande och klistrande så blev vi klara. Jag blev i alla fall nöjd. Så nu slipper vi åka dit igen på måndag!

Måste bara berätta att pappa kom hem från Danmark idag och vem hade suttit på samma bar? Jo men självklart var det Pete Doherty! Haha gissa om jag blev förvånad!




puss<3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Han e så snygg på den bilden!

2009-08-05 @ 21:40:30
Postat av: Ronja :D:D

Jag blev också nöjd! :D Skönt att slippa åka till lärcenter kl 8 på måndag, tycker inte synd om dom som ska dit eftersom det är deras eget fel :D<3

2009-08-07 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0