Spendera sommaren i London

Sakta börjar vår lilla familj här att dela upp sig och återgå till sina ursprungsstäder. Det är sorgligt för oss, men för den som är sugen på att ge London en chans på riktigt så är det det bästa som skulle kunna hända. Det kommer nämligen att finnas en ledig plats i vår lägenhet från 9 juli.
Hyran är £315 person/månad ink. el, vatten och gas. Det som inte är med är council tax. Lägenheten ligger ett par minuters promenad från Hammersmith station och en kvart senare står du på Oxford street. Du kommer dock inse att du föredrar gallerian vi har här med samma butiker samt vårt egna Primark där kunderna inte är lika extremt stressade, utan man kan vandra runt lika enkelt som på Vero Moda i Falköping. Att du bor fem minuter ifrån Themsen med vackra parker och mysiga pubar känner jag att jag klartgjort ett antal gånger i tidigare inlägg.
Tjejerna du kommer att bo ihop med är alla ifrån Västerås. Två med jobb som ger dig rabatt på diverse klädesplagg samt en make up-artist du får höra spännande plåtningshistorier av.
Jag må vara aningen partisk och tendensiös i mitt uttalande, men jag tycker att alla ska få se det riktiga London och få se hur fantastiskt det är.
Om du bara känner att du vill spendera en veckas semester här så kan man hyra ena rummet, där det finns plats för tre personer, för 250kr/natt från 13 juni. Inte helt fel det heller.
 
Skicka iväg ett litet meddelande till mig på Facebook om du skulle vilja veta lite mer om det hela, och vill du se fler bilder så finns det HÄR. Det är där Madde håller till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0