Trafaluc

Tredje dagen på Zara är avslutad och jag är helt slut. Utmattad, ont i fötterna och träningsvärk. Trodde jag skulle få vara ledig imorgon, men så ändrades det. Att komma hem halv elva varje kväll tär på en. Men jag trivs! Jag springer upp och ner, och fram och tillbaka med kläder från provrummen, letar efter olika storlekar i det enorma lagret och viker tills det inte går att vika mer. Nu när jag har upplevt lördagsshoppingen, som enligt dom gamla var relativt lugn idag, så bävar jag inför julen. Hem lär jag inte komma! Min julafton kommer med all säkerhet att spenderas med att plocka iordning allt dom galna kunderna bara slänger runt sig.
Lärdomar från dagarna:
~ Jag ser italiensk ut
~ Tydligen har jag för bra engelska för att jobba i en klädaffär
~ Min rabatt ligger på 15%
~ Alla sales assistant-killar är gay. Alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0