Hans familj är underbar

Spotifylistan med alla nostalgilåtar kör på för fullt och jag sjunger med så gott jag kan. Har så mycket energi så jag kan bara inte låta bli att dansa loss där jag sitter. Åt inget godis alls igår, men nu har jag tryckt i mig både Daimtårta och cola så det måste vara sockerkicken som slagit till! Insåg att jag ständigt gick och smååt, alltid sugen på godis, kex, alltsominnehållersocker. Då bestämde jag mig för att det fick vara nog med sockerberoendet, på riktigt. Så igår var jag stark och höll mig till ordentlig mat och mådde hur bra som helst. Så idag när jag letade efter frysta bär till smoothies så stötte jag på min alldeles underbara Almondy Diamtårta i frysdisken - återkommande tårta så fort jag eller syster fyller år (storfavorit!!). Då kunde jag faktiskt inte låta bli att lägga ner den i korgen. Tycker dock knappt att det räknas som ett fall i mitt beroende!
Några bilder från min trip till banken idag, ifall man undrar hur området kring Picadilly Circus ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0