Satellite stories

Det här kan vara ett av mina mest ytliga inlägg, men det är något jag verkligen lider av just nu. Jag var lycklig över att jag hade ett jobb där jag faktiskt fick ha kvar mina långa fina naglar utan att behöva bry mig om att servera hygienisk mat.Men tji fick jag. Dom går av, fastnar i garn och nagelbanden trasas sönder av galgar. Nu har jag tvingats fila ner till dom till absolut noll. Tveksam till om jag ens hade såhär korta naglar när jag föddes. Förutom utseende biten där mina fingrar ser extremt korta och tråkiga ut så finns det faktiskt praktiska problem. Jag kan inte på något sätt klia mig tillräckligt och dessutom så klarar jag inte av att stava rätt på mobilen längre. Trycker bara fel hela tiden. Hoppas och ber att detta inte är slutet av min lyckliga nagelperiod.
Nu ska jag ta min fula fingrar och bege mig till tunnelbanan för att möta upp två vilsna svenska själar, Samuel och Alec.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0