Jelly bean

Känns så typiskt mig att inte kunna leva i nuet och njuta av det som är just nu, utan istället drömmer jag mig iväg och längtar till nästa steg. Jag har letat runt bland massa utbildningar och ju mer tiden går desto mer lutar det åt det engelspråkiga marknadsföringsprogrammet på Linnéuniversitetet i Växjö. Så nu på morgonen har jag kollat upp litegrann hur boende funkar, vad det kostar och hur det verkar. Jag längtar så himla mycket efter att ha min alldeles egna lägenhet där jag får inreda och stöka till hur mycket jag vill (även om det sistnämnda inte lär bli en särskilt stor del). Det blir lite skillnad från min boendesituation just nu- dela ett enda rum med två andra och dela köket med fem.
Men jag borde verkligen hålla mig till nuet, leva och hoppas att Jack lämnar tillbaka min plats i provrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0