From the top

Aldrig i mitt liv har jag svettats av utmattning så som jag gjorde igår. Förutom dom självklara ställena som pannan och ryggen så svettades jag på axlarna, benen och magen. Jag visste inte ens att det var möjligt. Och jag överdriver inte det minsta när jag säger att jag var så röd i ansiktet att jag nästan var lila. Hade jag passat bättre i den färgen så hade jag tagit en bild och delat med mig. Anledningen till mitt svettmaraton och min färgkonvertering var en väldigt intensiv lektion i house dance på Pineapple Studios. My gjorde mig sällskap och vi var helt överens om att nästa gång så väljer vi en annan stil och en annan svårighetsgrad, trots att det var hur underbart som helst att få dansa igen. Och ja, min kropp gör ont idag.
På mysig julmarknad som Emma och jag var på igår kväll. Jag vill ha jul nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0