Something meant for me

Vilken härlig dag det är!
~ Vaknade med en av mina bästa vänner
~ Jag har haft på mig en äkta prinsessklänning i storpuff-klassen
~ Dessutom har jag hittat två bra kandidater till balklänning
~ Mamma fick reda på att hon ska iväg till Sydafrika om en månad för att besöka en by som Benders är med och stöttar. Skulle ge mycket för att få åka med jag också!!
~ Godis ska förtäras i mängder när syster och jag ska ha pyjamasparty i lägenheten
~ Det finns en liten chans att det blir ännu en termins dans för mig = riktigt glad tjej

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiwiwi :D <3

åkte och kollade på klänningarna igen idag. beställde hem en storlek större i lila, från den där blåa :)

2012-01-06 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0