Like shooting

Träningen får vänta. Min hälsostatus är: dunkande huvudvärk. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna den, men mamma trodde att det kanske kunde vara influensa (Snälla låt mig slippa!). Efter att ha tagit två alvedon och en ipren så börjar jag känna mig som en tablettnarkoman. Och så har jag tagit nässprej. Tycker inte om sånt där... Får hoppas att det gå över under natten så jag klarar morgondagens äventyr.

Fick en fråga om vad Bella Gästis är, och då kan jag meddela er att det är en restaurang i Hunnebo där dom bland annat har dom godaste pizzorna jag någonsin har ätit. Jag har följt med till kusten flera gånger enbart för att ha erbjudits lunch där. Nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0