Där du är

Ett skypesamtal med Louise skapade en rad funderingar över framtiden. Den senaste veckan har jag kommit på att jag kanske inte vill plugga till hösten i alla fall. Jag har så mycket kvar att se innan jag spänner fast mig i Sverige. Det är klart att man kan resa även fast man pluggar och jag kommer trots allt att läsa utomlands en eller två terminer. Men den resan jag har blivit sugen på går inte ihop med högskola. Backpacking i Sydamerika. När jag pratade med Louise om det så blev jag mer och mer exalterad för varje sekund. Machu Pichu. Volontärsarbete med sköldpaddor. Rio De Janeiro. Det vore helt otroligt att ta sig igenom det mesta av den kontinenten. Det är ju inget som är i närheten av hur det är hemma. Kan bara tänka mig hur mycket jag skulle utvecklas under den tiden. Så ja, mina planer för framtiden har pusslats om lite.
En till sak som samtalet ledde till var bokningen av min flygbiljett till Geneve. Inte fy skam det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0