Nice ass

Idag så ska jag äntligen åka hem till Falköping och vara med min älskade familj hela helgen. Som jag har längtat! En fördel med att inte bo hemma är att man uppskattar det mer när man väl kommer hem. (Men missförstå mig inte, jag trivs jätebra här med Michelle!) Två veckor har gått sen jag var hemma, och igår kom pappa förbi en sväng. Jag blev så himla glad när han stod utanför dörren!
I helgen ska jag passa på att:
~ Gå på musikal med mamma. Och inte vilken som helst, utan underbara Moulin Rouge
~ Dricka mjölk från Falköpings mejeri. Jag är inte kompis med Arla
~ Äta mat med nötter i
~ Köpa med mig bröd från Mössebergsbagarn
~ Äta kräftor
~ Låta Melina agera hårmodell
Helt enkelt sånt jag inte kan göra här!

Och så är det en extra speciell dag eftersom fina fina John fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0