När tröttheten tar över

Jag hoppas innerligt att jag har avklarat min sista orientering, och jag avslutade med den värsta jag har varit med om! Det tog en halvtimme att gå hela vägen dit vi skulle, och dessutom spöregnade det under hela vår vallfärd. Sen sprang vi omkring på stigar, vägar och träsk. All världens vatten och lera har samlats i Skara. Det läckte in i skon. In genom sockan. Jag hade lera på tårna. Så skorna ligger just nu i vårt badkar i ett desperat försök att få dom vita igen. Men trots allt det jobbiga så hade jag i alla fall ett väldigt trevligt sällskap där vi lufsade runt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-09-14 @ 09:24:27
URL: http://passionssystemet.blogspot.com/
Postat av: jonnyboj

jag fick en innocent av SvD på centralstationen i söndags :) och en frukt och en tidning, den var god, punkt.

2011-09-14 @ 09:25:24
URL: http://passionssystemet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0