Krut i dojjan

Framför mig står Tom Hanks och pratar om Islam. Ross jobbar också på vår skola. Jag bara väntar på att Jennifer Aniston eller Blake Lively dyker upp. Det hade skulle jag uppskatta.
Imorse insåg jag att jag nog har hört hemma i Skara hela min gymnasietid. Igår fick jag gå upp 5.20 för att kunna ta mig från Larv till skolan i tid. Och idag missade jag den första stadsbussen så att jag var nära att missa bussen till Skara, och då var det ändå längesen jag åkte från Falköping på morgonen så jag borde ju ha varit ute i extremt god tid? Så jag ser fram emot imorgon när jag får sova ända till 7 och sen bara gå en überkort promenad till skolan. Det är nog så det har varit menat att vara hela tiden. Känns bra att jag har hittat rätt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0