Liksom i princip alltså

Igår hann jag med hur mycket som helst. Lite av en superkvinna måste jag nog vara! Det enda jag inte gjorde var i stort sett att plugga i och med att jag bara hade en lektion på hela dagen, och jag hade prov idag. Men det funkade ganska okej ändå. Så istället för att fördjupa mig i den spanska grammatiken så fikade jag med Johanna i ett par timmar. Mysigt som tusan, och så har vi lite planer på gång! Mindre mysig var teorilektionen som väntade. Efter det kom Lisa hit och kapade av allt mitt slitna hår. Lite kort, men väldigt nödvändigt! Vi blev i alla fall klara precis i lagom tid för Eriks ankomst och det resulterade i 53 st fina muffins. En till mig. En till Erik. En till Michelle. Resten får ni tävla om i helgen på Spökvandringen!
Hela eftermiddagen gick så fort att först när jag hade lagt mig kom jag på att jag inte hade ätit ordentligt sen lunch och var hur hungrig som helst. Men tröttheten hade övertaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0