Challenge

Jag funderar på om franskarna på skolan tycker att alla ser likadana ut. Jag har gått förbi dom typ fem gånger på två dagar och dom har dessutom sett mig en kort stund på scenen. Undrar om dom känner igen mig då, eller bara tror att det är en ny person varje gång. För jag tycker ju att dom ser ganska så likadana ut hela bunten. Jag hade nog tyckt att alla såg likadana ut om jag hade varit dom. Jag har till och med svårt att se skillnad på våra egna ettor. Man kanske måste känna personen lite för att skilja ut den från mängden?

Förutom detta så har jag även lagt dagens tankekraft på att lära mig att vifta på händerna rätt utan att ta dubbelsteg. En dag ska jag lyckas.


Kommentarer
Postat av: Lisa

kunde inte sluta fundera på det här inlägget såfort jag gick förbi dem idag! ;o

2011-10-05 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0