Please beware you can start up a fire

Nu sitter jag här med ett i-landsproblem som faktiskt är ganska stort för mig. Jag har två olika resealternativ under påsken och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Alternativ nr 1: Vi som umgicks mest under Spanienutbytet i våras planerar att åka till Villanueva och hälsa på våra söta kompisar där och dessutom ta en sväng förbi Madrid. Väldigt lockande, inte sant? Denna resa får jag i så fall betala själv. Med tanke på den kommande studenten så får det ju inte kosta alldeles för mycket. Men om jag åker dit så blir det garanterat ett härligt äventyr!

Alternativ nr 2: Jag åker till Österrike som erbjuder världens bästa skidåkning med familjen. Har varit så extremt skidsugen det senaste och skulle vara underbart att åka iväg just dit! Problemet för tillfället är att vi antagligen har sista produktionshelgen då familjen hade tänkt åka, så pappa försöker febrilt komma på någon bra lösning på detta. Antagligen blir det flygresa ner dit för mig två dagar senare.

Hur kan man säga nej till något av det där?! Nej, jag har minsann en hel del tänkande framför mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0