Måste stanna här

Ja, nu har jag ju inte skrivit på ett antal dagar. Och mycket har hänt! På estetlogen så står det vad jag har haft för mig sedan dess. Utöver att jag har vigt mitt liv till Borggårdsfesten så har jag varit på Kullenfestivalen tillsammans med Louise, John och Ylva. Vi myste till det med att picknicka på kyckling, potatissallad vindruvor och massa andra godheter!
Igår hade vi premiär för Operation Rädda Världen! Det var hur roligt som helst och jag tyckte att alla var jätteduktiga. Lite småmissar här och där för min del, men kanske bara var jag själv som tänkte på det. Riktigt roligt var det i alla fall, och jag är säker på att den här dagen kommer bli minst lika rolig!
Även denna gång krävdes det två schamponeringar och ordentligt med scrub till ansiktet för att jag skulle få bort allting, men jag hann få bort det värsta precis i lagom tid innan Erik kom hit en stund. Dock har jag fortfarande färg kvar i hårbottnen och mina kinder är fortfarande lite hudpastekladdiga.
Men nu ska jag tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0