Feeling free

Idag är det studiedag för alla i Skara, och jag ska ägna denna dagen åt just studier. Jag ska sätta upp affischer, repa och plugga naturkunskap. Jag tog även tillfället i akt och följde med min syster till skolan för att berätta för hennes klass om Borggårdsfesten och dela ut flyers till dom. Och vilken känsla! Jag har inte varit på Vindängen på flera år och så kommer jag dit och träffar Louis och Lottie (gamla fritids...lärare?) och så luktade allting precis som det gjorde när jag gick där! Kände nästan för att börja om från början.
När jag satte upp en affisch så pratade jag med några andra lärare om spökvandringen i höstas. Då sa en av dem, som jag inte har träffat förut, att hon kände igen mig för att hon hade tyckt att jag gjorde ett så bra jobb! Vet ni hur glad jag blev då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0