Don't you ever feel

En eftermiddag i Skövde med fröken Roslund resulterade i en stooor fika, kläder och lite annat smått och gott. Jag är väldigt nöjd med det och det kändes riktigt bra att få fylla ut garderoben lite. Även fast det var just det. Lite alltså. Imorse stod jag framför garderoben, hittade ingenting kul och funderade på om jag kanske inte hade tillräckligt ont i halsen för att stanna hemma ändå Men tro inget dåligt om mig, jag pallrade mig iväg till skolan ändå och nu har jag kläder för ännu en dag.
En dålig sak som är hänt är att jag har fått för mig att jag har fått en glasflisa i foten. Jag har nämligen jätteont i hela hälen och det hände efter att jag hade gått på ett ställe med krossat glas. Eller jag gick ju inte i det, utan gick åt sidan. Funderar på om en liten bit inte lyckades ta sig igenom skon i alla fall.
Men annars gillar jag dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0