Brinner upp i natten

Nu sitter jag hemma hos en person jag tycker om enormt mycket. Tyvärr är han inte här för han repar på sin teater. Och jag måste plugga så hann inte följa med. Och ja älskling, jag har faktiskt pluggat och inte suttit här hela tiden!
Idag när jag och Sterner stod i matsalen och hörde mattanterna prata så sa han att det var så jag, Lisa, Louise och Sarah skulle vara om några år. Men jag och Lisa har helt andra planer än att bli mattanter. Vi ska flytta till samma kvarter och bli som dom i Desperate Housewives. Vi ska skvallra om grannarna, shoppa och baka cupcakes! Jag vill ha det, och med en släng Cougar Town. Dom är så himla härliga hela tiden och har massa interna skämt och grejer för sig som gör att dom framstår som helt galna. Men fantastiskt roligt verkar dom ha med varandra i alla fall.
Så vill jag ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0