Bort från oss

Idag är jag en lite dålig tjej. Huvudvärk och ont i halsen. Inte så kul, men var ändå i skolan nästan hela dagen så jag kommer överleva i alla fall. Björn och Richad var så söta idag när jag satt inne hos dom och knycklade ihop papperslappar för att dra en vinnare av presentkort, för när jag hade suttit där en stund så tog dom fram godis som gjorde dagen lite bättre. (Kan meddela att ingen i min familj vann...)
För att bli bättre så har jag införskaffat mig en Innocent och en Ben & Jerry's. Jag känner mig lite som en miljöhjälte nu. Innocentflaskan består nämligen till 100% av återvunnen plast, och den sortens glass jag köpte är till för att skapa större medvetenhet om problemen i Östersjön. Funderar på att hjälpa dom på något sätt. Så lite bra är jag allt!

Kommentarer
Postat av: lisenfisen

du måste berätta för mig om den är god sen! har sett den förut och tänkte att vi kunde rädda östersjön tillsammans någon gång ;)

föresten, skitslut på en bra bok. det är allt jag har att säga...

2011-05-24 @ 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0