All I want and more

Jag har en bra och en dålig grej att berätta.

Jag börjar med den braiga: Det känns som att allt flyter på riktigt bra i våran marknadsföringsgrupp inför Borggårdsfesten. Vi har fixat en blogg, som högst troligt kommer att få en riktigt snygg design eftersom vi har anlitat Ronja. Vi kommer tack vare Michellins moster att få affischer och flyeres sponsrade. Vi ska kontakta skolor som vi ska besöka. Vår förväntade huvudsponsor gillar oss. Läget är helt under kontroll med andra ord!

Den dåliga nyheten är att jag och Sarah egentligen skulle vara i London på Koko nu och se vår absoluta favoritsångare. I alla fall min. Men på grund av boende- och guidebrist så blev det inte så. Det är stört hur mycket jag önskar att jag var där. Inte okej.


Nu har jag precis fått material till en rolig sak också! Min syster kom in i mitt rum, frågade vad jag hade i en av byrålådorna och jag öpnnade den. Då pekade hon på ett paket kondomer och tyckte att det var jätteläskigt att jag hade sånna. Enligt henne var det bara killar som skulle ha sånna. När jag förklarade för henne så kunde hon ta det lite lugnt igen och så berättade jag att jag åt p-piller för att inte bli gravid. Då blev hon skräckslagen och trodde att det var permanent. Jag kanske borde ha en kurs om preventivmedel med henne...

Kommentarer
Postat av: SARISEN

HALÅ HAN HAR VARIT MIN FAVORIT ARTIST I TYP 3 ÅR NU SÅ TRO INTE ATT HAN BARA ÄR DIN FAVVO )))):

2011-03-24 @ 21:09:21
Postat av: melinda

haha din syster är soet! :D

2011-03-25 @ 00:04:00
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: j

haha, rolig syster din!

2011-03-27 @ 13:05:56
URL: http://passionssystemet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0