Say it out loud

Nu har jag försökt packa. Jag har försökt tusen mycket. Men det går inte. Nej, jag kan inte. Just nu är det sånt där jobbigt väder i Spanien. Oavsett vad man har på sig så är det för varmt och för kallt samtidigt. Och jag som bara ville ha klänningar och shorts...
Hur som helst så har jag faktiskt börjat se fram emot det en hel del! Inte 100% då. Finns för mycket bra saker hemma jag hade velat göra. Men nu tycker jag inte att det är bajs att åka i alla fall. Lite beror på att vädret inte skulle vara riktigt så dåligt som det såg ut att bli ett tag. Lite beror på att det känns som att saker har löst sig. Lite beror på att jag och Unai ska planera hans film om mitt liv.
Det kommer nog bli bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0