Nothing feels like home like you do

Nu ska jag skriva ett riktigt inlägg, det ni!
Jag skulle kunna skriva 3 uppsatser om allt jag har gjort i Spanien och sen jag kom hem, men om jag mot all förmodan skulle orka skriva allt så är jag säker på att ingen skulle orka läsa allting. Kortfattat så kan jag säga att jag har tillverkat ost, sett gamla stenhögar, fått helt underbara vänner, upplevt en helt annan kultur, ätit mängder av bananer, skrattat som en idiot, varit sjuk, bakat bullar, ätit massa godsaker på ett golv tillsammans med ett gäng söta tjejer, dansat, och ätit choklad. Ganska fin sammanfattning tycker jag!

Jag och en av mina två bästa spanska vänner, Unai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0