Join the party

Jag kan andas ut. För en gångs skull har jag inget som ligger och stressar mig när det gäller skolan. Inget annat heller vid närmare eftertanke. Idag var det enda som gällde att göra ett muntligt spanskaprov i tio minuter för att sen åka hem igen. Och med det gjort så har jag inte en minsta lilla grej kvar att göra! Antagligen kommer det väl smågrejer, men just nu är det verkligen tomt på sånt. Skönt tycker jag.
Nu kan jag tjuvstarta på sommarlovet lite, och det ska jag göra i Skara med ett stort gäng esteter. När vi har festat klart åker jag till min älskling i några dagar och sen hem för att träffa några fina flickor. Jag tycker att det är en riktigt bra tjuvstart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0