Bad name

Att alla ska vara så himla snälla och söta i "Kvällen Är Din" då. Kan ju inte låta bli att gråta varje gång jag ser det. Så fantastiskt fint!
Nu väntar jag bara på att "Dumpa Honom!" ska börja rulla på tvn. Filmen för minnet tillbaka till några dagar i Lysekil med bästa vän i en sjöbod.
Dagen goda gärning var att ta hand om syster och laga mat åt oss. Melina, som alltid är kräsen när det gäller mat, gav mig betyget: "Dina barn kommer älska din mat när du blir stor tror jag!". Med det är jag riktigt nöjd. Jag måste medge att jag faktiskt lyckades få perfekt färg på pommes fritsen och kycklingen blev inte minsta lilla torr.
Nej nu börjar filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0