You left me out

Andra dagen avklarad och det kändes bättre än igår. Igår kände jag mig som en yr höna, men idag hade jag lite mer koll på rutinerna och lite sådär. Det som är lite tråkigt är det att jag städar, diskar och tvättar (bland annat) på jobbet och så kommer jag hem till precis samma sysslor. Nu har jag i alla fall diskat klart det jag inte hann i morse och snart sätter jag igång en till maskin tvätt.

På tal om något helt annat så fick jag mig en trevlig överraskning igår kväll. Det plingar på dörren och där utanför stod en kille från Tele2. Inte uppskattat alls eftersom dom brukar vara så himla envisa och det var jag inte på humör för. Men jag började nästan skratta så fort jag öppnade dörren. Okej, riktigt så var det inte. Men han var väldigt rolig i alla fall och frågade varför jag var hemma och inte i båten och pratade om mitt jobb och så sa han att när jag fyllde 18 så skulle jag festa big time! Jag må säga att han var riktigt trevlig och säkert en sjukt bra försäljare. Fast tills jag blir 18 kan jag ju bara anta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0