You have got a lot of nerv

Jag kikade nyss igenom en del av min bilddagbok och gick tillbaka två år i tiden. Massa härliga minnen som dök upp. Båtresor. Filmkvällar. Den första tiden på estet. Jag gillar att gräva ner mig i minnen för en liten stund. I alla fall bra minnen. Jag kommer ihåg exat hur jag kände när jag skrev olika saker. Det är lite konstigt ibland, för när jag kollar på en bild kan jag få tillbaka känslan som jag hade då. Den allmänna känslan liksom, lite som julkänslan! Det i sig är ju inte konstigt, men när man faktiskt var där tyckte man att det var neutralt. Man kände inte speciellt, men, som sagt, jag får tillbaka det jag kände då. Det får mig att undra hur jag egentligen känner nu... Nu tycker jag ju att det är neutralt, men när jag tänker tillbaka om några år kanske jag känner något helt annat! Lite luddigt kanske...
Måste för övrigt, till min besvikelse, inse att jag faktiskt hade lite mer fjortis i mig då än vad jag trodde.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Men oj, den bilden är ju tagen i mitt gamla rum till och med! :)

2011-07-15 @ 18:38:53
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0