Chickens

Idag har det minsann varit en mycket spännande dag. Direkt efter jobbet åkte jag till Skara för att ta en fika och promenera med min söta vän Johanna som jag inte har träffat på ett tag. Riktigt mysigt tycker jag! När stunden var kommen körde hon upp mig till skolan där jag mötte mina föräldrar. Såhär är det nämligen, för er som inte redan vet: I augusti tar jag ett steg åt det lite mer vuxna hållet. Jag lämnar mitt fågelbo. På deltid. På helgerna är jag i Falköping som vanligt, men på vardagarna kommer jag under det kommande året att vara bosatt i Skara. Inte själv förstås, utan med en så underbar rumskompis som Michelle. Riktigt spännande! Jag måste bara försöka klura ut vad jag vill göra med rummet och massa andra grejer, men jag är säker på att det i slutändan kommer bli riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0