You've got style

Jag och min kära vän John gjorde en deal. Vi skulle båda lägga ut våra packningslistor på bloggen. Att folk skulle tycka det var kul att läsa är jag ytterst tveksam till, men nu kan iaf jag och John jämföra med varandra så vi inte har glömt något. Det gäller nog mest mig om jag ska vara ärlig. Packa är inte min grej.

Packningslista Spanien 2011

~ Klänningar

~ Shorts

~ Linnen, T-shirts

~ Någon sorts hoodtröja

~ Leggings, tights

~ Skor

~ Trosor och bhs

~ Bikini (köp en ny för att slippa den kassa! Den har töjts ut så ser seriöst ut som att jag har bajsat på mig eller nåt…)

~ Skor

~ Smink

~ PASS

~ Plattång (är det ens värt det?!)

~ Kamera

~ Laddare till den och mobilen

~ SOLKRÄÄÄÄÄM

~ Tanborste och allt annat som hör hemma i necessären

~ Handduk

~ Boardingpassen kan vara bra?!



Packningslistor är jag inte heller bra på...


Kommentarer
Postat av: j

haha, hr du redan gjort det?! jag tänkte typ några dar innan vi skulle åka eller så... jag har inte ens tänkt en tanke vad jag ska ta med mig än. ;) men listan ser bra ut :)

2011-01-04 @ 13:28:33
URL: http://passionssystemet.blogspot.com/
Postat av: melinda

höm felicia ordet klänningar kan vara 2 st eller 10 st. de är livsfarligt o ens skriva med det :O för halva min resväska brukar bestå av kl'nnigar i slutändan.. Vi får nog gå en kurs :S

2011-01-04 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0