When I see your face

Här sitter jag med lena händer. Jag kan meddela att ansiktspeeling funkar lika fint på händerna som i ansiktet! Bara man smörjer in dom med handkräm eller lotion efteråt så blir det riktigt bra!
Men det var inte det jag tänkte skriva om, utan jag tänkte väga upp mina klagomål från igår. Jag tycker fortfarande att det är jobbigt att det är så stökigt och att jacka, skor och vantar befinner sig i tre olika rum och att det är krångligt att ta sig fram. Men för att underlätta för mina föräldrar så att dom ska bli klara fortare så har jag faktiskt skottat bort att nyfallen snö som ockupperade garageuppfarten och gångarna. Som om inte det vore nog så ska jag stryka massa kläder så fort jag har skrivit klart. Och om jag vågar så sätter jag till och med igång en ny maskin! Inte så illa va?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0