This past year

Idag har jag varit riktigt duktig. Jag har nämligen precis skickat iväg ännu fler jobbansökningar! Är du stolt nu, älskling? Jag är i alla fall det! Nu när pappa har konstaterat att han inte kommer ha något åt mig i sommar så har jag ingen reservplan (jag tänker inte spendera en tredje sommar i rad med att sitta framför en dator och  översätta) Bara att se till att plan a funkar. Och det vore ju inte helt fel med ett sommarjobb på kusten? Fatta att jag kommer ha det bra i så fall!

Vacker bild tycker jag! Här har ni för övrigt mitt boende om allt går som jag vill...

Kommentarer
Postat av: j

vilka ställen då?

2011-01-18 @ 16:03:46
URL: http://passionssystemet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0