The broken hearted people

Det har varit en ganska spännande helg. 40års-firandet av Daniels mamma slutade med att alla var helt sjukt mätta och tvingade i sig tårtan bara för att man måste äta tårta när någon fyller år. Annars är det ju inte på riktigt!?
Två månader efter alla andra så följde jag och Daniel strömmen och tog oss iväg till bion och kikade på Harry Potter. Jag skrattade. Jag grät. Och jag blev rädd. Det som förvånade mig mest var att det besöket faktiskt tog i princip hela dagen. 11 började vi vår färd ner mot stationen för att komma till Skövde precis i tid för att hämta biljetterna. Sen kom vi inte till Falköping igen förän vid 5. Men vi fick i alla fall åka dubbeldäckare!


Kommentarer
Postat av: Daniel.

haha, vart en mycket spännande helg! puss på dig älskling<3

2011-01-09 @ 21:16:26
URL: http://mendaniel.blogg.se/
Postat av: lisa

var den värd att se? alla säger ju att den är så dålig ;(

2011-01-10 @ 09:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0