Not so fast

~ Pappa kollar på årskrönika med fotboll. Han gillar inte fotboll. Inte så mycket att han borde kolla på detta i alla fall.
~ Jag börjar bli brun på riktigt nu! För en vecka sen kollade jag mig i spegeln och tyckte att jag var jätteblek, men nu är magen brun igen!
~ Ronja gav mig två jättefina berlocker i sen födelsedagspresent. Tack så mycket!
~ Min spanjor gillar att festa. Och hon är cool.
~ Jag tycker att Johns inlägg om reklamfilmer var riktigt bra.
~ Nu är våran sländtapet uppe och allt är färdigtapetserat. Skön..t!
~ Imorn så ska jag åka till min fina Daniel så jag kommer kanske inte skriva något på hela helgen. Den som kikar in får se!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Det var så lite så! :)

Att ligga i sängen och äta godis (som jag fick av dig) är också ganska så skön...t! :D

2011-01-06 @ 20:17:14
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0