Honestly, tell me

Jag måste säga såhär: jag sväljer min stolthet och ger faktiskt Västtrafik ett plustecken. Inte stort, men ett litet. När dom ändrade så att bussarna inte skulle gå hela vägen upp till centrum, utan stanna på resecentrum (100% andra sidan stan för mig) och ersätta dom med stadsbussar så blev jag så galet sur! Jag bor ändå tio minuters gång från centrum, och då skulle jag alltså gå ner dit, ta en buss till resecentrum och sen byta för att komma till Skara. Nej, det tänkte jag inte gå med på! Men nu när det har varit så i snart två månader så märker jag att det faktiskt funkar riktigt bra. Visst, det är konstig timing på morgonen, men det går hela tiden bussar till centrum, och två gånger i timmen går en buss hela vägen upp till mig och den är perfekt med 203:an.
Däremot tycker jag att vi borde få tillbaka Metro vid centrum. Trots att dom har förstört min favoritsida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0