Falling away with you

Förut när jag startade min Ingvor så märkte jag att internetet inte fungerade. Strömmen till routern (mm, stavningen på den är tveksam...) var inte på, och jag förstod ingenting. Vad skulle jag göra då?! Helt plötsligt kom jag på massa grejer jag var tvungen att göra just då! Typ kolla bloggen, leta upp ackord, söka sommarjobb, skicka in inlämningsuppgifter, boka biljetter till Spanien, skicka in delar av loggboken och så var det något mer som jag blev förvånad över att jag ens tänkte på, men nu kan jag inte komma på vad det var. Som tur var så kom pappa hem och jag fick diagnosen för internet. En säkring hade gått. Pappa tryckte på en knapp och allt var som vanligt igen. Men hur blev det med alla dom grejerna nu så? Bloggen sitter jag hyfsat uppenbart vid just nu, gitarr har jag faktiskt spelat massa, sommarjobb har jag inte ens tänkt på, inlämningsuppgiften ligget framför mig och bara väntar på att skickas in, Spanien kan jag inte boka förän pappa har slutat jobbet, loggboken måste jag fylla på med fler datum och det där sista kommer jag fortfarande inte ihåg vad det var. Och snart måse jag göra en väldans massa andra saker så jag kommer ingenstans alls...
Men vi börjar ju inte skolan än!

Kommentarer
Postat av: j

när skulle man lämna in loggboken? :/

2011-01-03 @ 19:06:00
URL: http://passionssystemet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0