When I see your face

Honey, I'm home! Ja så hade jag ju kunnat säga, men min honey är inte hemma. Nej, han är och teatrar så jag sitter hemma hos honom med en übermysig Maja i knät. Funkar finfint det också!
Jag har i alla fall kommit hem från Sunne nu och ja... det var kallt. Riktigt kallt. 30-40 graders skillnad från Österrike. Temperaturen låg nämligen runt 15-20 minusgrader. Och så fartvinden på det.Jag tryckte mina fötter mot ett varmt element i nästan tio minuter innan jag ens fick tillbaka någon känsel. Och nu är mina händer väldigt känsliga mot.. ja allt! Men backarna var väldigt bra och det var inte så mycket folk!
Tusen rådjur har jag sett också. Det började redan igår morse när jag satt i Lisas kök och åt frukost. Då spatserade tre mina rådjur förbi. Efter det såg jag rådjur på var evigaste fält!
Nej, nu börjar Solsidan. Går ju inte att missa!

Lisatjejen!

Kommentarer
Postat av: Daniel.

Pusspuss!<3

2011-02-21 @ 20:51:01
URL: http://mendaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0