We work for free

Jag sitter och chattar med min kompis Unai i Spanien. När jag pratar med honom så förstår jag verkligen hur chill skolan är här i Sverige. Jag vet inte om regeln gäller på alla skolor eller om det bara har varit så på mina, men regeln säger: Max två eller tre prov i veckan. Det har jag tyckt är ganska mycket ändå! Men nu när jag som sagt pratar med Unai så har jag ändrat mig. Att deras skola suger förstod jag redan när Alicia pratade om det, men nu verkar det extremt. Deras regel lyder: Max tre prov om dagen. Det är ganska väldigt jättemycket! Nu ska dom ha 15 prov på 17 dagar. Jag hade dött...
Förutom massa prov så funkar inte deras värmegrejs så det är jättekallt inomhus hela vintern (vad dom räknar som kallt vet jag ju inte...) och så har dom inte alls så många möjligheter att välja mellan som vi.
Jag gillar min skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0