On a roof top

Mitt tips till allmänheten: det är inte smart att spela teater och dansa om man inte har dansshorts eller mjukisbyxor. Både mjukisbyxorna och shortsen hade position tvättkorg imorse så det blev som det blev... Jag hade en kort tunika som är helt okej som man står ordentligt, men ska man stå och hänga ner mot golvet en lång stund med rumpan upp i luften och teaterläraren precis bakom så är det inte särskilt bra. Jag hade ju tights, men dom täcker ju inte 100%. Tur att alla redan har sett mig i trosor massa gånger.
Nästa del, dansdelen. Jag fick nöja mig med ett långt linne och tights här och jaa-a... Att stretcha med det är inget att rekomendera. Försök själva att göra stretchövningar med mina förutsättningar så får ni se vad om händer.
Men en kul dag har det varit ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0