Just a small town girl

Jag fick en såndär fixkick idag! Ni vet, en såndär kick som gör att man väldigt mycket vill städa, prova sminkningar, platta håret, göra olika spaliknandegrejor eller rensa garderoben. Idag var min kick följande: rensa, torka av och möblera om i mitt sminkskåp! Egentligen tjuvstartade jag med att fixa örhängena igår, men hann inte längre än så innan sömnen blommade ut. Men nu är hela skåpet i ordning igen, och det känns bra! Jag är bara lite rädd för att jag ska ta läppstift på ögonfransarna och använda nagellack som ögonskugga i min trötthet imorn. Kanske bäst att skriva en lapp till mig själv som en påminnelse om att saker inte står där dom brukar längre!
(På tal om lappar- dom två lapparna som är i skåpet är pappas och hans kompis viktkoll som dom hade på 90-talet typ, men som tydligen är alldeles för heliga för att jag ska få slänga dom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0