Inget undantag

Nu har jag skickat iväg ännu fler ansökningar, och dessutom har två av dom svarat och frågat efter cv. Känns ytterst bra!
Nu hade jag tänkt avsluta kvällen med att läsa vidare i boken som jag började på igår. För fjärde gången. Okej, jag är inte säker på att det är fjärde, men borde vara så. Har läst den minst tre gånger i alla fall. Kanske ska avslöja vilken det är. Känns som att ni vill veta det vid det här laget. Då ska jag tala om för er att det är Nicole Richies bok Sanningen om diamanter. Visst, det är ingen kandidat till Nobelpriset i litteratur direkt. Den är amatörmässigt skriven. Påminner lite om en blogg faktiskt. Men det är lite därför jag gillar den. En perfekt bok när man är lite ledsen. Eller väldigt glad. Funkar till allt! Nu säger jag inte mer för den ligger bara tre armlängder ifrån och skriker efter mig!

Omslaget är något överredigerat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0