Gotta live it big time

Jag och Sarah hade spanat in en jättesnygg jumpsuit på Bik Bok i torsdags, och igår var jag modig och köpte den. Som jag sa igår- den är utanför min comfortzone. Antingen blir den älskad eller hatad. Men Michelle tyckte om den i alla fall så jag är nöjd!

Syns väl på ett ungefär hur den ser ut, men bästa bilden på den iaf!

Förutom jumpsuiten så kom jag hem med *trumvirveeeeeeeeel* en klänning! Melindas kommentar när jag berättade det var ungefär: "Nähä!? Du som är ett sånt klänningsfreak!* Och ja, det ligger väldigt mycket sanning i det... Jag älskar klänningar och vet redan nu att jag kommer ha den på nästa fest jag ska på. Känns finemang! Dock ser det ut som att Daniel blev väldigt trött av mina klänningsbegär...


Kommentarer
Postat av: Daniel.

Hehe, ja det var en dag till att duga ;D

2011-02-07 @ 21:23:44
URL: http://mendaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0