Sitta själv

Dagen före julafton, och jag har fått en hel del gjort. Förutom att ha kollat på filmer om scientologi och städat rummet så har jag köpt de allra sista julklapparna, slått in dom och städat lite till. Pappas julklapp blev helt klart finast. Jag är lite stolt över mig själv och min kreativa förmåga. En annan viktig grej som jag har gjort idag är att jag har fyllt i mina uppgifter till rekryteringsmyndigheten (apjobbigt att stava till). Till min fasa så märkte jag hur bra jag var på allting och hur perfekt jag skulle passa in. Jag är social, hanterar stress okej, tar ansvar och min hälsa är på tipptopp förutom min pollenallergi och att jag antagligen kommer få det där reynauds symdrom av mamma en vacker dag. Alla resultat såg fina ut och jag var rädd att det skulle bli krig och jag skullle bli indragen i det. Men så kom kategorin jag så lyckligtvis föll i. Min fysik. Jag är ju inte den starkaste som finns och dessutom så skulle min kropp inte klara av alla påfrestningar. Så  jag tror risken för mig är lika med noll. Fast det är bra att dom kollar av eftersom det finns många som skulle kunna hjälpa till. Själv skulle jag nog bara duga till att baka cupcakes åt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0