Where you wanna live

Idag är det kalas och födelsedagar hela dagen lång!
Min farmor fyller 70 idag och har öppet hus hemma hos sig hela dagen så jag har varit där en sväng och resten av min familj fixar med mat och diskar från början till slut.
Idag fyller även sötjossan myndig, och henne ska jag gratta massa någon dag snart!
Sist, men inte minst, så fyller mamma år imorgon och det ska vi fira ikväll. Det är också anledningen till att jag inte är hos farmor nu. Jag ska agera kock ikväll så har en del att förbereda.
För övrigt så är farmor och hennes kompisar söta och beskyddande. Farmor och farfar hade köpt en brandvarnare till mig som ska med till Skara, och hennes kompis skulle ge mig något sorts pepparsprejliknande. Eftersom jag inte har fyllt 18 än så får jag tydligen inte köpa det själv, och "det finns ju så många busar i Skara!" Känns tryggt att ha dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0