Vi fann alla sätt

Igår ljög jag. Allt för att hålla min hemlis hemlig. Idag har jag inte alls packat så mycket som jag sa att jag skulle. Istället kröp jag upp i Daniels säng tidigt i morse och väckte honom men en puss. Efter ett "Va fan? Vad gör du här?" så blev han väldigt glad. Mission completed. Och jag är nöjd.
Men eftersom jag spenderade hela dagen hos honom så blev det en riktig ordentlig packning när jag kom hem och nu är jag äntligen klar och redo att köra upp allt till Skara imorgon. På min resa genom all skit i garderoben så hittade jag en väldigt välkänd filur: en clown som heter Clownen. Kan vara det mest utslitna jag äger, men den är så älskad! Han var min kompanjon från det att jag föddes tills jag var 6 ungefär. Ett kärt återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0