Som en cello

Nu är jag hemma i regnet igen. Det har varit en vecka med sol, gamla minnen, trevligt sällskap när vi träffade vänner från kusten och stan, ormar, "segling" med en katamaran och vatten i mängder. Trots allt det där underbara så är det faktiskt skönt att vara hemma igen och komma tillbaka till vardagen. Skolan börjar och jag får äntligen träffa alla härliga igen. Och dessutom flyttar jag ju på riktigt!
Det enda som behövs nu är en klippning. Mitt redan slitna hår mådde inte så bra av klor, salt och sol under en vecka utan balsam. Lite bättre är det efter en hårinpackning i alla fall. Men jag bävar över att frisören tvingar mig till snaggning...

Missa nu inte att racken matchar våra bikinis, en ytterst viktigt detalj enligt Melina!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0