För all del, sitt ner

Drottningen av effektivitet har gjort det igen! Och dessutom har jag insett att jag är händigare på jyskbyråer än både Michelle och Daniel. Igår krånglade den dumma byrån, men efter en god natts sömn så står den nu prydligt vid väggen, alldeles färdig. Förutom att ha skruvat så jag har haft besök av två fina flickor, tömt min sista flyttlåda och plockat lite överallt i lägenheten så nu är den fin igen. En annan bra sak jag har kommit underfund med idag är den brillianta idén att jag nu kan kika på Vänner i mobilen. Så långt har jag inte tänkt förut, så nu stånkar den och går för att få över nästan en hel säsong. Perfekt om man fastnar någonstans!
En liten Johan-update:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0